2009. január 7., szerda

The 2nd Semester Is On

Mint némi késéssel azt én is realizáltam, ma elkezdődött a második szemeszter. Nagyjából fél órát késtem az egyébként 50 perces óráról. Ez az óra nem más, mint az FPGA Design. Az előadó Robinson, akiről korábban már írtam. A fickó pörgős, meg is kaptuk az első házi feladatot, az első olvasnivalót és a félévi tanmenet rövid leírását.

Ha valamit olvasni akarunk, ahhoz kell is valami, amiből lehet. Így hát célba vettem az egyetemi könyvesboltot, a Vanderbilt Bookstore-t és egyszerűen elhaladtam előtte. Visszaérve a kockámba, megnézem mennyi is az ára a keménykötésű dokumentnek. Íme:


Az oké, hogy első ránézésre fos a könyv, de legalább drága. Amazonon se volt túl olcsó, ezért közel 4 mp további gondolkozás után készítettem egy új eBay accountot és megrendeltem PayPal segítségével potom $59.99-ért. Most mondanám rá, hogy olcsó, de még így sem az. Viszont ezúttal nem Indiából rendltem, vagyis lövésem nincs, hogy honnan postázzák.

Tulajdonképpen nem is érdekel honnan jön, érjen ide.
Ezzel az idei könyvvásárlás oroszlánrészét le is tudtam.

Nincsenek megjegyzések: