2009. január 7., szerda

Eclipse MyDream Edition

A múltkor már áradoztam a Z3-asról. El is kezdtem gyűjteni rá és 2008 karácsonyára lett is egy példányom. Persze nem mintha itt lett volna bármi összefüggés a spórolással, mivel bátyámtól kaptam, mintegy 6 cm méretben.

Miután realizálódott bennem, hogy diákként mégiscsak nehéz pikk-pakk összedobni a pénzt egy Z3-ra, elkezdtem nézelődni egy alacsonyabb kategóriás sportkocsi, a Mitsubishi Eclipse felé. Ilyenkor az ember nem csak az újságokat/netet bújja, hanem az utcán is nyitva tartja a szemét. Ekkor leltem rá a tökéletes Eclipse-re:

Eclipse MyDream

A rendszáma "cute", a két dobókockát az első percben kihajítanám az ablakon. A tulajdonosát meg meg kéne keresni, hátha kapatós, értelmes és jól néz ki. Mert ugye ettől lenne ez a kocsi MyDream edition...

2 megjegyzés:

Örs írta...

wow, nemrossz
bár a rendszámon kívül nem épp egy női autó az eclipse
viszont mikor én keresgéltem még a kocsit, a környéken többen hirdettek eclipse-et már 2k-ért is, nem rossz állapotban, szóval akár be is vállalható

bAtu írta...

Ha a Z3 nem fér bele - ami könnyen megesik, főleg ha útba ejtjük Mexikót -, akkor valszeg ilyen lesz belőle. Lehet, ha átmegyek hozzád egy ilyennel gurulok visszal.