2009. január 27., kedd

Stress at Work

Igen, ez a bejegyzés a munkahelyi stresszről szól. Illetve a főnökömről.

Tegnap, illetve ma az egyik projekt keretén belül demóztak Martinéknak. Picit meg voltak csúszva a dolgokkal, így esett meg az, hogy Tihamér és a főnököm még vasárnap is bejöttek (bement) dolgozni, valamint hétfőn is tovább maradtak.

Act #1

Hétfő este 7:34pm körül lehetett, amikor még mindig bent voltam ISIS-ban. El voltam merülve a teendőimben, vagyis épp kirohanni készültem a Pyro-val, amikor valaki mögém ugrott és jól rám ijesztett. Olyannyira, hogy másik irányba indultam el a karakterrel, mint terveztem, mire azonnal meg is haltam. :(

Az ilyesztést egy szolíd "Ó, bas** meg!", vagy "A k**va életbe!" felkiáltással honoráltam. Hallottam, hogy a többiek kuncognak a dolgon, de nem hagytam, hogy megzavarjanak, hiszen a csapatom jól állt: játszottam tovább.

Gondoltam magamban, hogy Robinak ez a poénja jól sült el, bár ez a stílus nem rá vall. Mintegy 30 perccel később derült ki számomra, hogy nem ő volt az, aki megtréfált, hanem a főnök. Nekem ezt annyival sikerült viszonoznom, hogy egy viszonylag értelmes, közepesen komoly beszélgetést hirtelen félbeszakítottam egy "Bocs, Ákos van egy kis vazelinod?" kérdéssel. Ez a projektemben használt szenzorok felhelyezéséhez szükséges, bár abban a pillanatban épp nem volt sűrgős.

Act #2

Minap egy olyan e-mailre ébredtem, amiben ez (is) állt:

Does he have an ext, if not he needs to stop working immediately.

Az ISSS -, a külföldi diákokkal foglalkozó egyetemi szervezet - megint szarakodott egy picit. Elfelejtettek egy bizonyos papírt kitölteni és átküldeni a HR részlegre. Úgyhogy nyertem egy plusz utat. Mindeközben pedig szóltam a főnöknek is az ügyről. Az ő válasza:

ezek hulyek. szokas szerint.

Rövid és velős. Szokás szerint.

Act #3

A múltkor mutattam egy filmet Harvei Krumpet, a polák életéről. Aki látta, biztos emlékszik a noteszére. Nos, miután már sokadik napja próbáltam SD kártyát vezérelni, egyszer eszembe jutott nekem is egy fakt, amint menten fel is véstem Péter táblájára.

Fakt #714

Controlling a 2GB SD card using a flash based FPGA is not an easy task.

Hmm... Ez nem a szó szerinti idézet, holnap leellenőrzöm, ha nem felejtem el.

Mellesleg a kártyát végre sikerült működésre bírni. Valami felettébb kretén dolog miatt nem ment.

Nincsenek megjegyzések: