2009. január 13., kedd

Stuff

Vegyes, röpke gondolatok.

Academic writing

Ma megvolt az első angolóra, itt. Persze a nap végén van, két másik hosszú előadás után. A nyelvóra fontosabb paraméterei:
  • a csoport fele nő, ebből az egyik egész jól néz ki (és villanyos...)
  • $440 egy félévre, de nem én fizetem
Mellesleg a "tananyag" is jónak tűnik, de ez mondhatnám mellékes.

Gmail stickers

Megjöttek a Gmail matricák. Mérsékelten stílusosak.


Mountain Dew

Akciós volt a Mountain Dew, de a kedvezményhez nem 2 darabot kellett venni.

Dobozba zárt hegyilé

Aporpó, otthon a Mountain Dew-ben mennyi koffein van?

Capana

Egy hely, ahol melegen ajánlják a bort, de én egyelőre nem vagyok boros.

I want you, avagy hányszor sütik még ezt el?

Aztán vodkából sincs itt kis választék.

Vodkalap. Bruhahaha!

Persze vodkát ilyen helyen nem iszunk, mert erős. Legfeljebb sört, mert az jó és természetes. Meg Margaritha-t. De ezt nem tudom miért.

Honda Accords

Az én autóm nem egy mai darab, igyekszem tisztán tartani és vigyázni rá. Ez előbbi nem mindig megy, de utóbbi feladattal talán jobban boldogulok, mint néhány helyi.

3 megjegyzés:

Örs írta...

Sanyi te google függő! Bekebelez a rendszer!

Mostmegmár a Mountain Dew is, sok lesz az addiktságból:)

bAtu írta...

Meg az ital, meg a kávé. :D

Matyi írta...

Na Sanyika te ne járj így az autóval. Az angolórán jó idotöltést! :) A vodka is természetes! Viccesek a dobozok :)