A csata 1 hónapig és 2 napig tartott. Úgy küzdöttünk, mint férfi a férfival. Csak sportszerű eszközöket használtunk: e-mailt.
A történet December 10-én kezdődött, amikor is az Actel-nek bejelentettem, hogy a CoreABC nevű softcore processzoruk az IGLOO FPGA család részére hibás kódot generál. Ez abban nyilvánul meg, hogy a memóriaműveletek egyszerűen nem működnek. (Pedig az azért nem lenne rossz.) Egy hét alatt elértem, hogy ügyintézőt cseréltek, Bryan helyett megkaptam Billt. Bill bő 2 hét alatt kitalálta, hogy melyik részlegre kell továbbküldeni a problémát, ahol ma megerősítették, hogy ez így tényleg nem nagyon jó.
Adtak egy tippet (workaround), hogy hogyan kerüljem meg a problémát, de erre itt nyilván nincs/nem volt időm. A kód lassan készen van: lágyprocesszor nélkül.
A történet December 10-én kezdődött, amikor is az Actel-nek bejelentettem, hogy a CoreABC nevű softcore processzoruk az IGLOO FPGA család részére hibás kódot generál. Ez abban nyilvánul meg, hogy a memóriaműveletek egyszerűen nem működnek. (Pedig az azért nem lenne rossz.) Egy hét alatt elértem, hogy ügyintézőt cseréltek, Bryan helyett megkaptam Billt. Bill bő 2 hét alatt kitalálta, hogy melyik részlegre kell továbbküldeni a problémát, ahol ma megerősítették, hogy ez így tényleg nem nagyon jó.
Adtak egy tippet (workaround), hogy hogyan kerüljem meg a problémát, de erre itt nyilván nincs/nem volt időm. A kód lassan készen van: lágyprocesszor nélkül.
3 megjegyzés:
Nekem már "saját" tech support emberem van.
X email-nyi zaklatás után egyszer csak a Dear Mr. Hasprai/Dear Sir formalizmusból a Hello Robert-ra váltott. Megható. Csak nehogy egy tech support sexual predator legyen.
Neked is az Actelnél, vagy másutt?
Másutt. Egy Hilscher nevű cégnél. Egy PCI-"Mindenfélehülyebusz+protokoll"illesztőkártyával kapcsolatban.
Megjegyzés küldése