2009. január 27., kedd

New Years Resolution

Ezt már régebben meg akartam írni: az újévi fogadalmakról van szó. Nem vagyok benne biztos, hogy ezeket ott hangosan ki is mondtam, de az biztos, hogy nagy része már akkora megfogalmazódott bennem. A fogadalmakat talán érdemes kategóriákra bontani.

Sport

Megfogadtam, hogy (még) többet sportolok. Csináltam is egy listát, hogy mik azok, amik szóba jöhetnek:
  • Röplabda (-)
  • Tánc (Salsa) (?)
  • Vitorlázás (?)
  • Fallabda (*)
  • Gyúrás (+)
  • Futás (*)
  • Falmászás (*)
  • Lövészet (?)
- : kilőve
* : (jobban) kéne
? : még nem tudom, mi lesz vele
+ : tolom

Bámulatosra sikerült ez a jelölésrendszer. De az talán átjön, hogy bizony még nem minden megy flottul. Egyelőre a rossz időre fogom a dolgot, bár ezen már most elröhögtem magam, annyira szar kifogás.

Kaja

Elhatároztam, hogy a vásárolt kaják minőségére még inkább odafigyelek. Igyekszem többet járni a Whole Foodsba, és törekszem a változatosságra. A kaján ilyen szempontból továbbra se spórolok. Legfeljebb úgy vagyok hajlandó, hogy kevesebbet járok ebédelni a környező gyorséttermekbe, mert az drága bír lenni, és nem mindig laktató.

Sőt, elhatároztam, hogy normális kenyeret veszek ezentúl. Valószínűleg a Panera-ban. Épp a kajákkal kapcsolatban fogalmazta meg valaki, ami ennél picit általánosabb érvényű:

Ami otthon luxus volt, az itt mindennapos termék. Ami otthon mindennapi volt, az itt luxus.

Ebben van igazság. Az "értelmes" étel elég drága. Az autó nem.

Utazás és szórakozás

Sokáig volt tervezgettem, hogy a nyáron lecserélem a kocsit. Először a Z3-ról álmodoztam, aztán az Eclipse, végül a Celica került a lista élére. Most meg igazából azon a véleményen vagyok, hogy arra tökéletes nekem az Accord, hogy itt Nashville környékén elbohóckodjak. Egy váltóolaj cserébe preventív jelleggel még lehet, hogy beinvesztálok (~$120), de többet nem akarok rákölteni.

Ehelyett félreteszek utazásra. Három nagyobb tervem van, ami azt illeti:
  • Guatemala Kemyvel, Február végén (11 nap)
  • Nyugati part az otthoniakkal, Augusztus végén (~2 hét)
  • San Jose és Hawaii Örssel, amíg még itt van (~bő 1 hét)
Mindemellett, ha van rá lehetőségem a hétvégéket felhasználva tervezem, hogy megismerem Nashville-t és környékét, illetve a szomszédos államokat. Hát ez a nagy terv.

Egyetem és munka

Időben nekiállok a dolgoknak és leaprítom őket. Nem szarakodok, semmi cicó. Nem zavar, ha hétvégén úgy érzem be kell mennem, hogy befejezzek valamit, vagy este későn jövök el. Addig nem, amíg a jelenlegi flexibilitásom megmarad az időbeosztásomat illetőleg.


Nagyjából ennyi lenne az újévi fogadalmakról. Talán egy dolog maradt még le, de ez később, újév után tudatosult benne: egy barátnőt kell szerezzek, különben halálra unom magam. Ez persze már otthon se ment egyszerűen, itt pedig nem tűnik könnyebnek a helyzet. Azért majd megoldjuk. :)

Összefoglalóképp egy "megindító", rövid jelenet, ami tetszett a Wanted-ban. Azaz lenne, ha lenne értelmes minőségben. Sebaj. Akkor majd idézek, bár inkább nézzétek meg a filmet, nekem bejött. Tehát az utolsó (előtti) mondat:

This is me taking back control of my life.



3 megjegyzés:

Örs írta...

A kajával kapcsolatban irhatnál ha sikerül dolgokat kiokoskodnod, mert ezzel még én is szarakodok. Akár árakat is.

És kik jönnek ki otthonról amúgy augusztusban?

bAtu írta...

Kajával kapcsolatban még én sem állok a helyzet magaslatán.

Bandi, Matyi, Dávid, talán Zoli. Fel is kéne dobnom a kérdést.

Ficzere írta...

Én is tervezem a kimenetelt, bár az időpont és tartam jelenleg elég tág keretek között mozog.