2009. május 9., szombat

Doing Sports

Ezt a bejegyzést már rég meg akartam írni. Voltaképpen a 250.-nek szántam, de az nem jött össze. Arról van szó, hogy nagyjából a guatemalai kirándulás óta nekiálltam rendszeresen sportolni. Ez pedig hétről-hétre (átlagban) a következőt jelenti:

  • 4 alkalom a konditeremben
  • 1.5 alkalom teremfoci
  • 1 alkalom squash
  • 3 alkalom futás
  • 1 alkalom mászás

Ebből talán csak a squash és a mászás az, ami picit túlzás, az nem mindig éri el a heti 1 alkalmat. A mászásnak most állok csak neki igazán, fallabdára meg nehezen találok partnert. Hehe, azért megoldom. Ahogy a vitorlázást is megoldom, bár már az 5. embertől próbálok információt szerezni a klubról - eddig sikertelenül. Nyilván nem adom fel.

Azt persze nem kell gondolni, hogy ebből bármi meg is látszik rajtam. Sokkal fontosabbnak tartom viszont, hogy ami időt sporttal töltök, azt érzem legkevésbé elpocsékoltnak. Ergo szívesen csinálom. Még annak ellenére is, hogy az állóképességem sehol sincs, és a hosszútávfutás nagyon nem megy.

Végül 3 fakt:

Fakt #1: A gyúrásnak relatíve kevés haszna van bizonyos esetekben. Technikát például nem helyettesít.
Fakt #2: A sport és az ivás ütik egymást. (Ezt már otthon megtanultam)
Fakt #3: Sportolni jó. (Azt hiszem)
Fakt #4: A futásnak reggel, a gyúrásnak délután van az ideje.


4 megjegyzés:

Matyi írta...

Háát Sanyi nagy örömmel olvasom, hogy ilyen sokat sportolsz. Én sajna most kicsit leálltam vele, mert az évvége ami nálam kb már 4 hete rohanás zh-k stb., mindíg ütötte a keddi uszást ,de a foci megvolt legalább, meg a salsa. Mindenesetre ez messze van attól amit te teljesítesz, és ne aggódj a kondi is jőn, ha így folytatod akkor hamarabb mint gondolod. De futni akkor se reggel kell:( kiv. ha van valami jó csaj aki mindíg reggel fut és azért érdemes kimenni.

Robi írta...

Éreztem én, hogy szar 18-kor futni, csak eddig nem tudtam biztosra(Fakt #4). De milyen jó utána sorozatokat nézni és dögleni...

Zoli írta...

Sanyi, ezt tök jó, hogy ennyit tudsz sportolni! Váá nekem is rá kellene gyúrni a bokszra, mert leálltam vele...
Amúgy én is úgy tudom mint te, hogy reggel kell futni és este gyűrni.

Peace!

bAtu írta...

Zoli, te is jársz boxolni? :D