2009. május 26., kedd

HAESF Interview

Az imént épp lezavartuk a HAESF interjút. Videokonferencia volt ez kérem, Skype-on keresztül*, amihez korán kellett kelnem.

Csak egyszer nyomtam vissza az órát, aztán hosszasan megmostam az arcomat, majd felvettem egy menő inget. Megreggeliztem és innentől már csak még egyszer kellett felébrednem.

Az interjú egyébként amolyan so-so volt, szokás szerint frusztrált, hogy magyarokkal kellett angolul beszélnem, de ház ez van. A kérdésekre nem mindig sikerült abba az irányba elvinni a választ, amerre eredetileg terveztem (?), de azért valamelyst használható válaszokat adtam. Remélem.

Eredmény június 15-e környékén várható.

*Nekik is az első.

3 megjegyzés:

Matyi írta...

biztos ügyes voltál. Már csak az ing miatt is :)

dawe írta...

Fanki. Csak azt nem bírtad leírni, hogy mi az a HAESFKXPZQMJK interjú.

bAtu írta...

Valóban, bár azt hittem egyértelmű, otthon annyit beszéltem róla, amikor tavaly nem sikerült.