2009. május 9., szombat

Flash Flood and Co.

Flash floodnak itt azt az áradást nevezik, ami heves esőzés következtében keletkezik az alacsonyabb területeken, méghozzá hirtelen. Ez a flash flood változtatta meg gyökeresen a mai programomat. Na de kezdjük az elején.

Csütörtök este sz*rul aludtam - felébredtem reggel 5 körül a viharra, vagyis az eső zajára és a dörgésekre. Ez még nem lett volna gond, de nem sikerült visszaludnom. Sőt, egy picit még el is kezdtem "parázni", mert minden, egy klisés horrorfilm jelenethez szükséges kelléket felismertem hirtelen.

  1. stroboszkóp jellegű villámlás 1 órán át
  2. idétlen árnyékok a falon
  3. az eső hangja maximális hangerőn (zene nélkül)
  4. filmekből ismert egyszerű amerikai ház, lépcső
  5. dörgés, szintén aperiodikusan
  6. nem elérhető Gmail szerver

Na, de azért összeszedtem magam - felkapcsoltam az összes lámpát* - és lementem egy pohár narancsléért. Sikerült, nem volt semmi gond.

Tehát az ilyen viharokkal járnak a hirtelen áradások és az olyan tornádók, amiből idén már a második száguldott átt tegnap Davidson megyén. Ez most Nashville-től valamivel északra alakult ki és nem is vitt el senkit, de nem is érdekel senkit, mert a flash flood most fontosabb. Ugynis hiába mentem el tegnap még 11-kor boltba bevásárolni, keltem fel ma reggel fél 7-kor, és készítettem össze az elemózsiát és a cuccomat, mert az időjárás... Szóval, ahova mentünk volna mászni, pont oda jósolták a legnagyobb vízmosásokat. Úgyhogy ma nem mentünk mászni. Szabadba legalábbis nem. De ami késik, nem múlik.


2 megjegyzés:

Hary írta...

Ez a Gmail szerver dolog mosolyt csalt az arcomra :)
Egy jó pont mára neked is.

Matyi írta...

Jaja Sanyi válogatott parái címen ki is adhatod :)