2009. május 27., szerda

Experiments in the Memorial Gym

A hét eleje szorgos munkával telt, ami elsősorban annak volt köszönhető, hogy bizonyos értelemben határidős feladaton dolgoztam. Ez a feladat nem volt más, mint a rádiós chiphez megírni a drivert, illetve egy ún. 'recorder' modult az FPGA-ra. Határidős pedig ez abban az értelemben volt, hogy ezzel mérni is akartunk, méghozzá minél előbb.

A mérésre ma került sor, a Vanderbilt Memorial Gymnasium nevű sportcsarnokában. Picit korábban ment be dolgozni ma reggel mindenki, akit érintett a mérés. Gyorsan összepakoltuk a cuccokat, majd egy kis parkolóvadászat után kirakodtunk a sportcsarnokban.

Memorial Gym felülről a tripodokkal (alig látszanak)

Komoly arcot vágtunk a dolgokhoz, egy picit még kalibráltunk az én kártyámon is, aztán irány a pálya!

Mérnökök a pályán pálya szélén

A pálya mintegy 17 pontján végeztünk méréseket, amiket majd utólag fogunk kiértékelni. Az én szellemi termékeim kíválóan szerepeltek, amin - hogy őszinte legyek - kissé meg is lepődtem. Úgyhogy mostantól jöhet a tudományos-matlabos része a dolgoknak.

4 megjegyzés:

Matyi írta...

Huuu Sanyi ez nagyon frankó lehetett:) Kúrjongatok viszhangzott? :) Biztos aki ért a dologhoz jobb kommentet tud írni, én csak anyit, hogy látom nagyon tudományos és nagyon bonyolult :)!

Örs írta...

És mihez lesz ez? Mi a cél?

bAtu írta...

Lokalizációs algoritmusokat próbálgatunk, de egyelőre nem túl biztatóak az eredmények.

Robi írta...

Hmm. Felidézi a régi szép időket, mikor rádiós dolgokkal ütöttem agyon az időt.

Mindeközben rohadt hideg lett Vp-ben, 7°C.