2009. május 2., szombat

The Second Battle Is Over

Ez a hetem egy picit zsúfoltabbra sikeredett, mint terveztem. Ha valahogy le kéne festenem, hogy milyen volt, ezt a képet használnám hozzá:



Rengeteg teendő, relatíve nagy összevisszaság és minden egymás hátán. Az ábrán egyébként nem látszik a harmadik fejlesztőkártya, a tápegység, a multiméter, az oszcilloszkóp és egy rakás másik eszköz, amit a héten használtam. A jó hír tehát, hogy mostanra sikerült letakarítanom az asztalt, az eszközök és kártyák eltűntek, és hét közben egyszerre használt 8 USB csatlakozó helyett most már csak kettőből lóg ki eszköz. Hogyan történt ez?

Véget ért a második szemeszter.

A héten végre - nagy nehezen - leadtam az FPGA-s házit is, és így lezárult ez a tanév is. Ha jól nézem most sem kaptam A-nál rosszabbat. (Juhéjj!) Továbbá úgy tűnik sikerült elfogadtatnom három tárgyat otthonról - egy félévnyi óralátogatás megspórolva.

Ezzel persze még csak a fele kacat takarodott volna el az asztalomról, de... Az AEPod fejlesztőkártyán - amin már jó ideje dolgozom - elvégeztem a "mechanikai" és a fogyasztási méréseket, majd készítettem belőle egy riportot. Vagyis megmagyaráztam, hogy miért nem nagyon fér bele a tokjába, illetve, ledokumentáltam, hogy picit többet fogyaszt, mint kéne.

Tehát röviden, a szemeszternek vége, most már talán több időm lesz mindenfélére. Mint például az alvásra. Jó éjt!


1 megjegyzés:

Matyi írta...

juhé Sanyi! Itt a nyár! Ezt vontam le a cikkből. Gondolom azért nem maradsz munka nélkül, de legalább a tanulás súlya nem cseszeget gondolom! Grat a szép bizonyítványhoz!