2008. augusztus 25., hétfő

Boxing in Tennessee


Otthon mindig bíráltátok, hogy játszadozom, boxolok Petivel. Időközben én is rájöttem, hogy tényleg nem ő az én súlycsoportom, úgyhogy most váltottam. Azt hittem egy 8 éves kis kölökkel könnyebb lesz elbánnom. Tévedtem.

Jobb horog

Védekezés

A teljes történet úgy kezdődik, hogy megint átmentem Gergőékhez megnézni az autót, amit szándékozom megvenni. Ez együtt járt egy vacsorameghívással és - mint utólag kiderült - egy Wii partyval. Wii-re persze nem csak agresszív játékok vannak, van például tenisz és konga is.

Wii-tenisz

Wii would like to Conga

Kongázás után persze rákattantam a Guitar Heroes-ra is, ami egész jól ment. De ehelyett inkább a családról, akik ízletes csirkével vendégeltek meg minket sült és pörkölt formában. Róluk van szó, Gergőről és Juditról (a gyerekek már alszanak):

Gáti família

A vacsorához persze kísérőt is szolgáltak, úgy mint Jack Daniel's Single Barrel. Én csak egy órára akartam átugrani, de megint tovább maradtunk beszélgetni, mint éjfél. Ők egyébként 6 éve vannak Nashville-ben és most költöznek "haza" Svájcba, mert Gergő ott kapott állást a Google-nél.

A kocsiról persze megint nem esett két szónál több, úgyhogy még egyszer át kell mennem hozzájuk, vagy át kell őket hívni vendégségbe.

Ajaj.

7 megjegyzés:

Örs írta...

Milyen autó? Mennyiért?

bAtu írta...

'96 Honda Accord. Az árat még nem zsíroztuk le. Mielőtt megveszem még meg akarom nézetni a kocsit vki hozzáértővel.

Ficzere írta...

és milyen a wii, jobban megéri, mint egy ps3? mindenki véleménye érdekel

bAtu írta...

Szerintem poén a Wii, de a PS3-at még nem próbáltam. Bár lehet nemsokára sort kerítek rá.

Örs írta...

ma megveszem a PSP-t:)

Zoli írta...

Wii és PS3 beszámolókat várom :)

bAtu írta...

Otthon veszed meg a PSP-t? Mennyiért adják?

Itt mindenhol $169 az alap, $200 GoW-val.