2008. augusztus 25., hétfő

Helping The Poor


Most jöttem vissza Graduate School Orientation-ről. Az előadáson elmondták azt, amit már vagy 2x elmondtak mindenhol. Hol található a suli-doki, milyen ingyenes képzések vannak, hol lehet a különböző eseményekről információt kapni és hogy néz ki a Vanderbilt University Honor Code. Ez utóbbi elég vicces. Ha nem is szöges ellentéte a BME-snek, annyiban azért mindenképp különbözik, hogy itt komolyan veszik. A legtrógerebb rész benne, hogy ha észreveszed, hogy valaki megsérti a benne leírtakat, köteles vagy bemártani az illetőt (vmi illetékes hatóságnál).

Nyilván nem ezért kezdtem el ezt a bejegyzést, hanem mert volt valami érdekes is az előadássorozat végén. A rövid játék alapkoncepciója az volt, hogy kisorsolnak 6 nevet. Az első $100, a második és harmadik $50, míg a maradék három kisorsolt egyén $25 dollárt kap. Ha valaki kimaradt, azt sajnáljuk és húzunk helyette újat. Elég egyszerű játék, nem?

Kár, hogy én nem nyertem. Az egyik tankönyvem első tíz-húsz lapját talán ki tudtam volna fizetni a nyereményből.

Nincsenek megjegyzések: