2008. augusztus 23., szombat

Early Morning Soccer


A Rec Center felújítás miatt most csütörtökig zárva tartott. Péntek reggel nyitották meg újra kapuit, ami egyet jelentett azzal, hogy reggel fél nyolckor az ISIS képviseletében hatan megjelentünk a teremfoci pályán.

Terepszemle

A Rec Center valahol itt van. Beltéri sportolásra és játékokra az alábbiak állnak rendelkezésre:

  • 2 Classrooms
  • Conference room
  • 8,000 square foot Fitness Center
  • 36 meter x 25 yard multipurpose pool
  • 1 Multipurpose activity room
  • 1 Strength and aerobic conditioning room
  • 3 Basketball/volleyball courts
  • 6 Racquetball courts
  • 2 Squash courtsIndoor elevated track (9.2 laps/mile)
  • 25 ft. Climbing wall
  • Lounge with big screen TV and pool tables
  • Ping pong tables
  • Wireless Internet
A listából három elemet emelnék ki. Először a 36 meter x 25 yard multipurpose pool részt, mert ebből látszik, hogy azért Amerika is közeledik egy picit Európához.
Másodszor a 3 Basketball/volleyball courts-ot, mert ezek egyikén játszottunk. A pályahármas érdekessége, hogy át lehet alakítani egyetlen hatalmas kosárlabdapályává, a pálya felett 10 méterrel pedig egy beltéri futópálya is helyet kapott.
A harmadik említésre való elem a 8,000 square foot Fitness Center. Ez körülbelül 74.32 négyzetmétert jelent, ami így leírva kevésnek tűnik, de egyébként ott hatalmasnak tetszett. Rengeteg modern géppel van felszerelve, amik közül a futó- és taposógépek közvetlenül az üveg mögé kerültek. Amikor ott jártam, épp használták ezeket, és egy picit olyan érzésem volt, mint amikor tavalyelőtt kiszálltam a kocsiból Amsterdam belvárosába.

A komplexum használatát a tandíj tartalmazza.

Enumeráció

Csak felsorolás szintjén (balról jobbra): Garret, Tihamér, Jeremy, Ákos és Tamás.


Az összecsapás

Mint kiderült az itteniek nem szoktak szünetet tartani meccs közben. Másfél óra teremfoci egyhuzamban. A pihenőt én könyörögtem ki*, de csak azért sikerült kisírnom, mert először játszottam. Ahogy a fenti képen is látszik, Ákos brutálisan nézett ki. A játékstílusát is ez jellemezte. Pörgött rendesen, 18 évvel idősebb nálam, de legalább 3x annyit futott.

Sanyi is on the move

Outnumbering (túlerő) taktika

*Csak egyszer kérdeztem meg.

Konklúzió

Összességében igen jó volt ez a játék. Amióta itt vagyok nem sokat sportoltam, talán egyszer voltam frizbeezni. Fel kell pörögnöm, formába kell jönni.

A többi kép itt leshető meg.

2 megjegyzés:

dawe írta...

Még jó, hogy nem köbincs per négyzetlábban adták meg a pálya hosszát. Egyébként szerintem azért a vegyes mértékegység, mert ha keresztbe futnak rajta akkor soccer, ha hosszában akkor meg fussball. Azt nemtom, hogy a labdát hogyan cserélgetik...

Ficzere írta...

kérjük a napi bejegyzéseinket!!!!!