2008. augusztus 18., hétfő

First Dawn in Nashville

Eltöltöttem az első éjszakát Nashville-ben. Hajnali wake-up call-t itt nem kértem, aminek több oka is van:
  1. Nem lehet kérni, ugyanis nincs. Nem hotelben vagyok, hanem egy igen segítőkésznek bizonyult magyar bagázsnál vendégeskedek.
  2. Magamtól is felébredek reggel 6-kor.
  3. Rohdatul nem kéne felkelnem hajnali 6 órakor. Viszont aludni már tudtam valamennyit, ami azt bizonyítja, hogy hamarosan feldolgozza a szervezetem az időeltolódást.
Kihasználom az alkalmat, hogy nem tudok aludni és van még egy órám, úgyhogy egy halomba gyűjtöm és repriorizálom a héten elvégzendő feladatokat. Esetleg még a hét napjait is hozzárendelem az egyes feladatokhoz, azaz röviden megtervezem a hetet.

Update: a kolléga gitáros énekkel ébreszti a többi lakótársat. :)

5 megjegyzés:

Bodnár Imre írta...

Jóvan, Sándor! Örömmel tölt el hogy megérkeztél!

Matyi írta...

Örülök hogy megvagy, vagy 1000szer akartam tex-t írni de rájöttem minek a telefonszámod azonnal akarjuk!! Örülök hogy egyben vagy.

Ficzere írta...

Toljad az infot Sanyika

Zoli írta...

És kik ezek a kedves befogadó magyar emberek?

Ficzere írta...

remeljuk nem hippik