2008. augusztus 29., péntek

Welcome to Nashville Fair


Na, ez egy érdekes nap volt. Kezdem mindjárt az elején, a reggellel. Szokás szerint egy bő fél órával korábban ébredtem a tervezettnél, ezért rögvest gépezéssel indítottam a napot.

Három ember azonnal rám támadt az interneten keresztül. Ebből kettő nekiállt panaszkodni [ebből ne legyen sértődés], a harmadik pedig Örs volt. Miután Örs megkérdezte, hogy mi a fenének írom ki, hogy süt a nap, már nem is tudtam annyira örülni a ténynek. Pedig már majdnem egy hete borongós és lehangoló idő volt, úgyhogy tényleg üdítő volt normális napsütésre kelni. Aztán Örs megemlítette, hogy a HAESF-es dolog neki a kocsivásárlást is támogatja. Ennek egyrészt örülök, másrészt Örs megint elmehet a fenébe.

A nap délelőtti része szokásosan telt: bementünk kilencre, én pedig 11-ig próbáltam írni a cikket. Közel két sort sikerült összehoznom. Becsületemre váljék, mellette néhány adminisztratív dolgot is intéztem, úgy mint NRA (helyi APEH) papírok, Student Account és Immunization Proof jellegű dokumentumok. Vicces, de csak az első helyen (NRA) nem akarnak pénzt kérni tőlem.

Ügyintézés után beültem órára, majd kószáltam egy picit a Campuson. Ez nyilván jobb elfoglaltság, mint cikket írni. Íme a sétálgatás egyik "eredménye". A másikat is láthatjátok: most írok. (A cikkírást egészen idáig sikerült kitolnom.)

A séta végén betértem az ún. Welcome to Nashville Fair-re. A rendezvény lényege, hogy egy csomó cég kiül a standjához (~BME állásbörze), és mindenféle prospektust, ajándékot és aláírást osztogat. Az aláírásokat gyűjteni lehet/kell, mert sorsjegyeket kap érte az ember, amivel nyerni lehet mindenfélét (iPod Shuffle, belépők, stb.). Nekem egy picit meg kellett szakítanom a rendezvény látogatását, mert órám volt, így a sorsjegyeket csak a Fair végén váltottam be. Itt mondjuk közölték, hogy már rég kisorsoltak minden ajándékot, de ez nyilván nem szomorított el. Nézzük, miket sikerült "magyarkodnom*": [Kipakolom a táskát és úgy írom a listát]

  • 1db Bank of America póló
  • 1db Go Preds Go plakát [helyi jégkorong csapat a Predators]
  • 1db Szövet szatyor
  • 1db Nashville Predators jegy Október 2-ra
  • 1db Nyakbaakasztós hülyeség
  • 1db Szauna kupon (vagy ilyesmi, nem teljesen értem)
  • 1db Fogászati kupon, $1000 kedvezménnyel
  • 1kg Európai fehér kenyér
  • 50% kedvezmény Nike napszemüvegekre
  • 1 rakás felesleges szórólap
  • 1db Szemüvegtörlő kendő
  • 1db Bögre

Vicces, de ezek közül a kenyérnek örülök a legjobban. Nem azért, mert a standos asztal közepéről kaptam, vagy mert $6 lenne itt az ára, hanem mert tényleg kenyérnek néz ki. Még a Bank of America-s zacskóban is. Az itteni nyuszis kenyerekhez meg nem is akarom hasonlítani.
Mellesleg így néz ki:

A kenyér

Tehát az előadás után, ahol egy infós már alapból felcseszte az agyamat a hülye kérdéseivel, amelyekkel az előadást is csúsztatta 10-15 perccel, visszamentem a Nashville Fair-re.


Fényképezőgéppel.


A két cheerleader csajhoz.

Nashville Predator és zsákmányai

A történethez hozzátartozik, hogy a csajoknak olyan feneke volt, hogy $@c!++$. A fényképet pedig egy infós készítette. Itt húzták fel az infósok másodjára az agyamat: hogy lehet olyan képet csinálni, hogy a csajok nincsenek benne teljes egészében? :)

Na jó, a düh nem tartott sokáig, mert ennek ellenére azért nem lett olyan rossz a kép.


Megjegyzés: egyik reggel láttam cheerleader edzést. Az se rossz.


*nem tetszik itt ez a szó

9 megjegyzés:

Örs írta...

1: A fenekükről miért nincs lesifotó? :)
2: Sámlin álltál? Vagy ilyen alacsonyak?
3: Azér a fogászati kedvezmény, meg a napszemcsi kedvezmény se rossz.
Amúgy milyen nyuszis kenyér van ott? Playboy-nyuszis? :)

Zoli írta...

Sanyikám, várunk cheerleaderes képeket minden mennyiségben, és minél lengébb öltözetben, illetve nélkül :)

bAtu írta...

1. Fotó nincs róluk, emlék van. Maradandó.
2. Nem, ilyen pöttömök voltak, de ez csak most esett le, hogy felhívtátok a figyelmemet rá. Talán 1. miatt nem vettem észre.
3. A napszemcsó akció elvilet csak tegnapra szólt. Kaptam egy személyes kedvezményt, ami tovább tart és körül tudok nézni a boltjukban.
A nyuszis kenyére szimplán szar. Szeletelt, de se súlya, se állaga, se íze. Ami íze mégis van, az a cukoré.

bAtu írta...

A cheerleaderes képeket és emlékeket igyekszem minden mennyiségben begyűjteni.

Matyi írta...

Sanyi a jobb oldali na ő az ukrán kurva akiről beszétem legalábbis szerintem teljesen megtestesíti adolgokat. Ja ma Zolival felöntöttünk a garatra király volt.

Zoli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bAtu írta...

Épp gondolkoztam rajta, hogy milyen apropóból kaptam most kommenteket.

Ha legközelebb találkozom a csajjal, megkérdezem, hogy ukrán-e, vagy ahhoz hasonló.

bAtu írta...

Mellesleg most nézem, Örs bekaphatja. Egyszerűen ilyen magas vagyok.

Matyi írta...

Sanyi a titanokról nincs hír? agy miylen amcsi foci csapat van ott? arról akarok infókat