2008. augusztus 20., szerda

It was a rainy day

Először esett az eső, mióta itt vagyok. Előre mondták, hogy ilyen lesz, mégis meglepődtem. Az első csepp megjelenése után nem egészen fél perce van az embernek, hogy fedezéket keressen, mert különben csúnyán elázik. Az elázással pedig az a gond, hogy teljesen más mint otthon. A levegő cseppet sem hűl le, és a legkevésbé sem frissül fel. Ilyen feltételek mellett pedig nincs értelme elázni.

A mai esőzésben azonban nem is ez volt a zavaró - főleg miután nem is áztam el -, hanem egyrészt az, hogy a felhők nagyon barátságtalanra, semmilyenre és szomorúra festették az égboltot, másrészt pedig egész délelőtt olyan ba*zottul fülledt volt az idő, hogy már szenvedtem tőle. Nem sok hasznosat sikerült csinálni, hiába terveztem. Sokkal inkább szarakodtam egész nap.

Nincsenek megjegyzések: