2008. augusztus 20., szerda

Frizbee in the Court

A kollégákkal ma délután kivonultunk egyet frizbeezni az egyetem területér. Ez elég jó alkalomnak bizonyult arra, hogy megtanuljak újabb 4-5 nevet. Úgy mint... remek, elfelejtettem. Volt Hárí, Anand, Lee, Ray és még sok más. A szöveg helyett inkább a platz:


No meg a két csapat:

Az én csapatom

Az ellen

Nyilván lehetett volna mozgalmasabb, jobb képeket csinálni, de rohannom kellett játszani, vártak. :)

Összességében ez tényleg baromi jó volt, mondhatnám awesome. Amióta itt vagyok alig mozogtam és ez most tényleg jól esett. (A Recreation Centert újítják péntekig.) Mondjuk nem is ittam még, egészen máig. De ez nem is hiányzik.

2 megjegyzés:

Örs írta...

és végülis rendes meccset nyomtatok? pörgős?

bAtu írta...

Igen, rendeset toltunk. Pörgős és igen fárasztó. Kb. olyan élmény volt, mint az első fallabdameccs. Csak picit több emberrel, ami megint jó.