2008. augusztus 19., kedd

Me Be Immigrantes Legalles

Az ún. Social Security Number (SSN) nélkül az ember nem ember itt Amerikában. Sokkal inkább illik rá a senki szó. SSN kell a munkavállaláshoz, a jogosítványhoz, az előfizetéses telefonhoz és elvileg a bankszámla nyitásához is. Kiállításához egy külön hatalmas intézményt létesítettek a halál fas a város túlvégén. Megközelíteni korántsem könnyű a helyet (~Mordor). Az emberek ide könyvvel érkeznek, mivel tipikusan órákat kell várni, hogy valaki sorra kerüljön. Nekem is ezt javasolták.

Hehe, én nem ezt az utat jártam. Hatalmas SUV-val vittek és annyit kellett várnom amíg kitöltöttem a papírokat (ergo nem kellett várni semmit). Az épületet elhagyva vettem észre, hogy az csak nekünk volt nyitva, senki mást nem engedtek be. Egy pirospont Vanderbiltnek és az ISSS-nek.

Az épület várakozó egyéb népek és Sanyi

Nincsenek megjegyzések: