2008. augusztus 23., szombat

Standard Fridge Equipments - Part I

Ma reggel megint nem sikerült addig szunnyadnom, amíg akartam. Még egy fél órát küzdöttem, hátha vissza tudok aludni, de végül fél kilenc felé feladtam. Elmentem reggelizni, kinyitottam a hűtőt és ekkor támadt az az ötletem, hogy írok az itteni ételekről és italokról. Most első körben a (hűtött) reggeli italokról.

A reggeli italokat itt is nagyjából azokba a kategóriákba lehet sorolni, mint az otthoniakat: víz-, tej- és gyümölcsalapúak.

Tavasz víz, wannabe tej és pszeudo narancslevek

Spring Water

Boltban még nem voltam egyszer sem, úgyhogy ezt csak szóbeszéd alapján gondolom: itt így néz ki az ásványvíz. Nincs túlflancolva semmi. Teljesen íztelen folyadék, nulla bubbival, a megszokott 1 GAL kiszerelésben. Ez ugyanakkor korántsem nem negatívum, szerintem erre fogok leginkább rákapni. A csapvizet ugyanis csak a helyiek tekintik ivóvíznek, ha valamihez viszonyítani kell, a Pesti víz nekem ennél jobban ízlett.



Milk vitamin D

A Tej+. Ízre (nyilván) nincs olyan jó, mint az otthoni, de reggeli mellé tökéletes. Ha magában issza az ember, akkor van egy kevés kellemetlen utóíze. Tehát mindenképp kell valaki, aki iszik az emberrel. Hmm, kezdek valami hasonlóságot fellelni a sörrel.

Vitaminokkal van dúsítva, amiről a szitén 1 GAL űrtartalmú flakonon található cimke tájékoztat.



Orange Juice

Én ezt narancslének hívom. Alapvetően így kéne kinéznie (jobbra), de ebből a fajtából most nincs itthon. Ez az 1 GAL Great Value narancslé, ami picit hígabb, mint otthon, de teljesen jó.

Van azonban olyan dzsúsz is, ami annak ellenére, hogy azonos márkanév (Tropicana) alatt fut, mint otthon, alapvetően más az íze és utóíze van. A sor (első kép) legvégén álló Egyszerűen Narancslevet még nem volt alkalmam megkóstolni, de nemsokára azt is kipróbálom.



Update: lakótársak főztek nekem virslit. Ez egyrészt kedves tőlük, másrészt teljesen jó reggelire.

4 megjegyzés:

Örs írta...

És bubis vizet lehet kapni nem aranyáron?

Ficzere írta...

whole foods-ban lehet kapni vmi durva narancslevet, ami tényleg narancsból készült, az is olyan tropicana-szerű csomagolásban van
kóstold meg, egyszer kipróbálod, nem tudsz róla leállni

bAtu írta...

Bubbis vizet még nem nagyon láttam Walmartban sem.

A narancslevet majd kipróbálom.

A minap találtunk minimális cukortartalmú kenyeret. Úgy látszik azért lehet normális kajákat is kapni, csak nagyon keresni kell.

Örs írta...

"You ain’t artsier than me…
cuz you shop at whole foods in open-toed shoes."