2008. szeptember 23., kedd

An Average Workday at ISIS II.


Néhány szösszenet a mai napból.

Péter és András

Elmentem Péterék irodája előtt és nem tudtam eldönteni, hogy mi a fenét csinálnak ott bent. Visszamentem, hogy megnézzem. Egy kisméretű gitárral pengettek. A gitár rá volt kötve egy házi készítésű torzítóra, ami egy ~12 x 12 cm nyákon kapott helyet. A plána az egészben az volt, hogy nem rázták hozzá a fejüket, hanem oszcilloszkópon nézték a kimeneti hullámformát...

Ezek ketten egyébként durva arcok. :) A külső HDD itt most olcsóbb, mint a sima laptop winchester. Legalább $10-15-al. Nyilván ezt rendelték meg, szerelték szét teljesen, majd rakták bele a laptopba. Persze nem (csak) azért, mert olcsóbb volt így, szeretnek "hegeszteni" és értenek is hozzá.

Matlab

Szóltam, hogy kellene Matlab. Negyed órán belül volt Matalbom, saját névre regisztrálva.

Vége

Száz, hogy volt még ma valami vicces, de most nem ugrik be. A melóban, suliféle elmaradásban mellesleg úszok. Ha ki tudnék mászni a metaforikus* partra, biztos fejest is mernék ugrani. De ehelyett inkább most alszom.

*WTF?


Update: eszembe jutott.

Meeting

Miután mindenki elmondta, mivel foglalkozik, és jelenleg hogy áll, egy rövid párbeszéd zajlott le Xenofon kezdeményezésével:

-Oh, Gábor (Sly) and Manish. Next month you have to go to California. I hope that's not a problem.
-No.
Nem szó szerint idéztem, de a feeling ilyen volt.


Nincsenek megjegyzések: