2008. szeptember 9., kedd

Dinner at Jancsi's


Most értem haza Jancsi (jobbra) szolgáltatta vacsoráról. Ő az a srác, aki korábban itt lakott Dereknél. Érdekes, vicces témák kerültek elő.

A vacsora maga életmentő volt. Amolyan Jókai Bableves volt tejföllel és normális kenyérrel. Dórival közösen készítette a házigazda és még egyszer, jól sikerült.





A buli közepén felbukkant Sean (szintén jobbra), a lakótársam, így a hazautammal se volt már gond. A ma esti mozizást persze lemondta, de annyira nem sajnálom, mert a Traitor állítólat elég gyengére sikeredett. Hazafelé beugrottunk boltba is, úgyhogy végre megint van kenyerem.



Az eddigi legkultúráltabb/legeurópaibb lakás, ami itt láttam

5 megjegyzés:

Zoli írta...

Felvettem a blogot RSS-be így biztos nem maradok le egy bejegyzésről sem. Van szép új mobilom (W880i, ahhoz képest hogy nokia fan vagyok, el kell ismernem, hogy elég jó ez a telcsi), amivel már a metrón reggel el tudom olvasni az élményeidet.

bAtu írta...

Ha gyors ütemben nő az olvasóközönségem, elkezdek reklámokat felsorakoztatni blogon. A befolyó pénzből meg veszek valami vicceset.

A telón első ránézésre picit fura/sok a gomb, de nem néz ki rosszul. Itt kint tipikusan azoknak van Nokiája, aki

1.) Otthonról hozta (magyar munkatársak)
2.) Ingyen kapta (én)

Zoli írta...

Ott milyen teló megy? Motorola? Samsung? LG?

Amúgy ez a W880i tényleg elég kis korrekt gépezet, nagyon vékony, és a gombokat se annyira nehéz nyomkodni mint gondoltam. Sőt mintha kicsit jobb is mint a lestrapált nokiám. Persze gondolom az újonnan jobb volt.

bAtu írta...

Elég vegyes, nem tudnék egy konkrét márkát mondani, ami úgymond "menő".

Még az iPhone-t se emelném ki.

dawe írta...

mi ez az offtopic csacsogás. ez itten egy blog kéremszépen...