2008. szeptember 21., vasárnap

Watch after Partying


Pénteken volt az ISIS 10 éves ünnepsége. Ez egész napos előadás-sorozatot jelentett kötelező részvétellel. Én egyet kettőt leszámítva még élveztem is őket. Most legalább látom, hogy mivel foglalkoznak az emberek a "cégen" belül. A projektek nagy része természetesen a helyi fejlesztésű GME körül forog.

Az esti fogadás előtti szünetben elmentünk egyet sörözni, az egyik közeli bárba. Mint kiderült épp happy hours volt. A többiek előre tudták, én csak ekkor kezdte el örülni. Dumáltunk mindenféle jóról, aztán visszamentünk a fogadásra.

A fogadáson főleg a lazacot és társait részesítettem előnyben, mennél több zöldséggel/gyümölccsel. Ehhez először vörös, majd fehér bort választottam. Mindkettő jó volt.

A fogadás után elmentünk ünnepelni Manish születésnapját, mert az is pénteken volt. Főleg söröztünk és darts-oztunk. Egyszerű buli volt, de már nagyon hiányzott valami ilyesmi.

Miután a társaság elkezdett oszladozni, gyorsan lekértük a moziműsort és célbavettük az első filmszínházat. Majdnem 11 volt, mikor elkezdődött a Burn After Reading, így a fáradtsággal küszködve néztem végig a filmet, ami egy picit más volt, mint amire számítottam, de nem volt rossz.

Végre, már nagyon vártam egy ilyen estét!

2 megjegyzés:

Örs írta...

Ejjólhangzik. Remélem nekem is lesz vki akivel happy hourozni járhatok.

Meg majd IMAXolni is kell jól, pl Eagle-eye

bAtu írta...

Majd igyekszem nyilatkozni a Burn After Readingről, ha lesz időm.