2008. szeptember 7., vasárnap

Warmup for Running


A futócipőmeg tesztelendő futottam egy kört a környéken.



Nagyobb térképre váltás

A kör alak mondjuk necces, kizoomolva, hunyorítva talán igaz. A hossz ~1 mérföld volt, így ha beszúrom a címbe a bemelegítés szót, talán az egy is maradhat.

A környéket megnézve egy picit elszomorodtam a Morrow út végén az egyetlen látványosság egy transzformátor állomás. Nem olyan, mint mondjuk egy átlagos szobor, ami mellett vagy megáll az ember szemlélődni, vagy átsuhan felette. Ez odavonzza a szemet.



Nagyobb térképre váltás
Valahogy így kell elképzelni a transzformátor állomást

Én azért nem időztem ott sokat, továbbmentem (szerintem) északnak. Itt végigmentem egy kis utcán, ahol a házak előtt üldögélő - töküket vakargató - és kutyájukat sétáltató emberek, valamint úgy általában a környék láttán azon gondolkoztam, hogy milyen messze lehetünk a Mexikói határtól. Feelingben olyan nagyon nem.

Keresek valami másik futó útvonalat, valószínűleg a Campus környéke lesz a nyerő.

Egy ide kapcsolódó téma: gondolkodom egy ilyen eszköz beszerzésén. $59 az ára, egyszerű, de a visszajelzések nem annyira meggyőzők. Ugyanakkor az egyik kolléga már ~1 éve használja a sajátját és neki nincs vele gondja. Véleményeket várok.

2 megjegyzés:

Ficzere írta...

miért vágysz egy ilyenre?

bAtu írta...

Rögzíthetnék minden mérföldet, amit itt futok az államokban. Igaz az elsőről már lemaradtam.