2008. szeptember 11., csütörtök

Vanderbilt Rec Center

Ma volt szerencsém munka után meglátogatni a Student Recreation Centert (a.k.a. Rec Center). Nem bántam meg. No, nem azért, mert kötelezően befizettem a $170 összegű féléves díjat, hanem mert tényleg jó volt.

Először természetesen gyúrni mentem a fekvőpadhoz. 7 normál fekvőpad van, 2 darab 45 fokos és 2 inverz pad. 20 méternyi egykezes súlyzó, 3 szintű polcon. Sorolhatnám, de ezek ugye bárhol megfizethetők és fellelhetők. Ami viszont máshol nincs: rövid, szűk, "Vandy" feliratú rövidnadrág, hozzá tervezett női alakkal. Márpedig itt volt ilyen. Volt a futópadon, az egykezes súlyzóknál (a nagy tükör előtt), a ~polifoamokon, a taposógépeknél...

Időnként hosszabb pihenőt is tartottam két széria között, mint szoktam. Erre mondjuk azért is szükség volt, mert a 4. szériánál már majdnem alászorultam a rúdnak. Még szerencse, hogy összefutottam Daniellel, aki találkozásunk utána segített edzeni. A gyúrás (értsd fekvenyomás) után kipróbáltam a felülőpadot is. Semmi extra nem volt benne, stabil volt és kényelme. Azt nem írom le mennyit sikerült csinálnom, mert velem együtt a ház és a blog is leég.

Látván, hogy a társaság a "biciklis" részlegen, én is odaültem a vízszintes biciklikhez. Van hozzá tévé, de akár olvasni is lehet az ülve tekerés közepette. Úgy számoltam, hogy fél órám van, így az edzés idejét 30 percre tekertem és kiválasztottam a Cross Country programot. Elég könnyű volt tekerni, így helyből felnyomtam a fokozatot. Az eredmény az lett, hogy 15 perc után leszálltam lemásztam a nullkerekűről és elvonszoltam magam az öltözőig.

Konklúzió: valamivel több ésszerűséget kéne társítani az edzéshez. Ha valakinek van kedve segíteni valami edzéstervet, várom a tippeket. Elöljáróban annyit, hogy nem csak gyúrást tervezek beletenni, lehet futás, gépi-bicikli, stb. is. Ja igen. Ezt már említettem, a teremfoci pálya(k) felett van egy beltéri futópálya is, légkondícionálva.

Az edzés után egy picit várnom kellett Robira - aki még nálam is frissebb tag az ISIS-ban. Leültem hát a baseball pálya mellé a padra és néztem a csajoka az edzést. Az egyik nézőt megkértem, hogy magyarázza el a szabályokat és rájöttem: vagy a baseball szabályai túl egyszerűek, vagy én vagyok teljesen hülye ahhoz, hogy felfogjam őket.

Miután tényleg volt időm, körülnéztem még másfelé is. A másik pályákon játszottak focit (hazait), rugdaltak simán kapura, és frizbeeztek is. Vicces, volt - keleti - csaj, aki fejkendőben. Ehhez a látványhoz még mindig nem tudtam hozzászokni. Összefoglalva, igen sokan voltak még este 8-kor is a pályákon, sportolásra tényleg megszámlálhatatlan lehetőség van az egyetemen, az emberek pedig ezt jobbára ki is használják. Ez pedig tetszik.

9 megjegyzés:

Ficzere írta...

en a baseball-al ugy voltam, hogy azt hittem ertem, aztan megint azt hittem es megint... :) van egy rakat hulye szabaly ha jol emlekszem

bAtu írta...

Ráadásul ezek softballt játszottak, az meg megint egy picit más.

Örs írta...

fasza cucc, főleg a benti légkondis futopálya lehet jo

nade hol vannak a képek az említett nadrágról?

bAtu írta...

Itt a fejemben. Mondtam segítsetek kompakt fényképezőt vásárolni, és publikálom a helyi lányokat.

Örs írta...

Ez vmi falusi kifejezés lehet, amit városi sudribunkók nem értenek.

bAtu írta...

Kültelki tolvajnyelv.

Örs írta...

http://www.jumbougg.com.au/Short-ugg_files/short-classic-ugg-boots-chestnut.gif
ilyen is van sok?
ugg as in uggly

Örs írta...

najó ez félrement
mind2 a csácsóhoz akart volna menni

bAtu írta...

Itt még nyár van, nem hordanak ilyet az emberek.