2008. szeptember 21., vasárnap

TeliPhone II.


Minap vettem a fáradságot és megnéztem, hogy a különböző mobil-szolgáltatók milyen kedvezményeket nyújtanak a Vanderbilt diákoknak és dolgozóknak.

Sprint

Az köztudott, hogy a Sprint nagyon nyomul az egyetem környékén. Tipikusan >20% engedményt adnak a havi előfizetési- és percdíjakból, és természetesen bőven van kedvezmény a készülékekre is. Ehhez általában éves hűségnyilatkozatot kell aláírni. A legolcsóbb voice & data plan ~$60 lehet.

AT&T

Picit el volt rejtve, de megtaláltam. Az AT&T 10%-al adja olcsóbban a havi díjakat. A legolcsóbb voice plan $40, a legcsóróbb data plan pedig $30. Ha ezekhez hozzávesszük a helyi adót, ami 11.4%, akkor havi ~$70 együtt a két előfizetés. Erre meg ugye még rájön az iPhone $200/$300 kezdőára. Az AT&T egyik nagy előnye, hogy országos szinten is jó a lefedettsége.

Amire jutottam

Sprint-es előfizetést semmiképp nem veszek, az iPhone-on még gondolkozom.

Ákos egyébként épp most (pénteken) kapott egy ilyet az ISIS-ban. Kérdeztem, hogy nekem nem akarja-e szponzorálni a cég az ilyen irányú befektetésemet, de úgy néz ki, hogy a következő pár évben még nem.

3 megjegyzés:

Matyi írta...

Nos akkor ezek szerint még nem adtad fel a iPhone os vágyakat.Viszont akkor én azt mondom, hogy amint megengedi a gazdasági helyzet Saniy földjén, akkor szerintem vedd meg. MErt minél előbb anál jobb. tudsz velünk mesélni :) Sok pusszancs!

bAtu írta...

Egyelőre várom, hogy stabilizálódjon a gazdaság, azaz megkapjam az első fizetésemet. Aztán abból ki kell fizetnem a lakbért és a kocsit...

bAtu írta...

...de utána!