2008. szeptember 2., kedd

You are doing Well, but how long will it last?


A minap szóba került, hogy meddig tart ki a blogom jelenleg tapasztalható, bő termékenysége. Egyetlen tippre emlékszem, ami 3 hét volt. Ezután ~1 bejegyzés / hét gyakoriságot jósoltak a statisztikusok. Ezt nagyjából reálisnak tartom, bár igyekszem ennél jobb arányt tartani. Hogy miért gondolom én is így?
  1. Racionálisan gondolkodom.
  2. Az olvasók (és kommentek) száma vélhetőleg csökkenni fog. Már most is tapasztalok ilyet*.
  3. Egyre kevesebb új dolog lesz számomra, ami miatt hajlandó leszek elővenni a fényképezőgépet, és/vagy a laptopot.
  4. Lassan beindul a daráló és én is belekerülök. (Ahogy a főfőnök mondaná: "So, you got in the grinder? Welcome.") Vagyis már most van egy rakás tennivaló a Vandy felé: házik, illetve olvasnivalók. Továbbá az ISIS felől is kaptam egy normális megbízást. Ergo kevesebb időm lesz.
  5. Ha végre lesz kocsim, igyekszem a maradék szabadidőmet esténként a városban tölteni, nem a gép előtt punnyadva.
Azt hiszem ennyi. Ha valakinek hozzáfűznivalója van van, ne tartsa magában.

*Igen, Zoli, Ficzere és még néhányan külföldön vannak, ez a blogforgalmam szempontjából nem elhanyagolható.

6 megjegyzés:

Matyi írta...

nekem meg nem volt netem, mert a koleszban elcseszték az internetszolgáltatást és kb 2 hétig nem lesz nete a fél kolinak. Nagyon jó móka. De Sanyi ne add fel nekem mindíg nag yöröm olvasnia blogodat.

Ficzere írta...

jaja, most is hazajöttünk és már a blogodat olvasom
ahogy láttam Örs még kintről is kommentezett :)

bAtu írta...

Nem lehet elég messze menni, az internet keze mindenhova elér.

Ficzere írta...

az internet keze csak a terasz végéig ért el, Örs nagy bánatára
szegény ott álldogált, majd üldögélt ezért jó sokat

bAtu írta...

De megoldotta.

Zoli írta...

Kell az anyag! :)