2008. szeptember 23., kedd

Recycling in the States


Az előbb voltam fent a konyhában és találtam valami érdekeset. A fenti konyhában tároljuk ugye az irodaszereket, úgy mint kis notesz, mappa, ceruza, stb. Tehát a falon találtam néhány kis zacskót.

A zacsi oldalára festett elem és telefon, valamint a rövid kísérőszöveg mindent elárult az eszközről. Az elhasznált elektromos-energiatárolók gyűjtésére szolgál. A használata egyszerű: az ember leemel egyet a falról és belehelyezi a végleg kifáradt akksit, vagy elemet. Ezután beteszi egy tetszőleges postaládába, majd a posta elviszi azt a megfelelő helyre, ahol szakszerűen ártalmatlanítják a hulladékot. A szállítás árát a nylontasak megvásárlásakor fizeti meg az ember.

Tetszik ez az ötlet.

4 megjegyzés:

Bodnár Imre írta...

Ez tényleg fasza. Itt a cégnél én még nem is láttam ilyen kukát ahová ezeket ki lehet dobni. Ott a műanyag flakonokat visszaveszik?

bAtu írta...

A Campuson belül általában van külön szemetes papírnak, fémdoboznak és - néha műanyagnak. A városban külön nem láttam az pesti színes szelektív hulladékgyűjtőkhöz hasonlót.

Matyi írta...

boltban sincs? gyűjtő? Nekünk ott hatalmas smile alatt volt egy beszélő fa ami anyit mondott thank you :)

bAtu írta...

Nem tudom, egyelőre még semmi ilyen nem szúrta ki a szemem, illetve szólt be.