2008. szeptember 29., hétfő

Feeding the Roller


Ma tankoltam meg először a kocsit. 12. 983 gallont 87-es benzint töltöttem bele, amiért $49.97-et fizettem.

12.98300 US gallons = 49.1460012 liter

Egy tank benzinnel ca. 300 mérföldet mentem el.

300 miles = 482.8032 kilometers

Ezek alapján az átlagfogyasztásom közel 10 liter / 100 km. Vagy a helyi kifejezéssel élve

23 miles / gallon (MPG)

Ez az MPG mérce sokkal értelmesebb, mint az otthoni "száz-kilométeren-mennyit-fogyaszt" dolog. Maga a fenti fogyasztási érték mondjuk erősen közepes. Azt persze még érdemes hozzátenni, hogy

1 U.S. dollar = 166.667 Hungarian forints

És akkor én most meglepődök, hogy felment a dollár értéke, bár mélyen belül azért tudom, hogy inkább a Forint lett szar*bb.

2 megjegyzés:

Matyi írta...

ez a fogyasztás nem kevés. Ez nagyrészt városi használatban sikerólt bele rakni? de azért a magyar 310Ft os beny l ár azért bőven elmarad

bAtu írta...

Nem, volt benne hosszú út is rendesen (legalább a fele). Beszélgettem Robival, az ő Nissan Altimájuk is kb. ugyanennyit eszik.

S