2008. szeptember 21., vasárnap

Ideas for Lunch I.


A mai menü Homestyle BBQ chicken. Első ránézésre ilyen:

BBQ chicken elölről

Szerintem egész megnyerő a csomagolás. A múltkor jót röhögtem, amikor a pizza hátulján felfedeztem a használati utasítást - ami azt mondta, hogy fogyasztás előtt ki kell csomagolni és meg kell sütni -, így mókára éhesen megfordítottam a dobozt.

BBQ chicken back

Itt egy rövid elemzés erejéig érdemes lassítani. Három "fő komponenst" ragadta meg a szemem. Az első a családi idill, nagymamával.


Ha valaki nem tűnt fel elsőre a rózsaszín keret, van szöveges magyarázat is.

Food from the heart...
prepared with love and care.

Miután letöröltem a könnycseppeket a szememből, kiemeltem a műanyag tányért a nylonzacskóból, félretettem a fóliázott BBQ-szószt és úgy döntöttem, hogy a 2-es számú elkészítési mód mellett maradok.


Úgyhogy most sütöm nagy türelemmel. Kíváncsi vagyok milyen lesz.


3 megjegyzés:

Matyi írta...

úg yutltam én is ilyeneket zabáltam, be is adta a hasam az uncsit 3 hét után. Ennél a MC-is hambi is jobb, de a KFC-s csírke sokkal jobb

bAtu írta...

Csak ideiglenes megoldásnak szántam...

Ficzere írta...

és milyen lenne, ha nem szeretettel és törődéssel készítették volna...