2008. szeptember 10., szerda

Remember The Milk


Már régóta kerestem egy ilyen alkalmazást, bátyám segítségével most végre rátaláltam. A neve Remember The Milk és voltaképpen csak ToDo listeket lehet vele készíteni, menedzselni.


Igen, a tej nem kéne, hogy kimaradjon

Az első tapasztalatom az volt, hogy pár dolgot elsőre talán nehéz megtalálni, de utána könnyű kezelni. Kinézetre szerintem teljesen igényes, rengeteg feature (shortcut, share, stb.) van benne és számos szoftverrel/hardverrel képes együttműködni.

Ami igazán tetszik, hogy végre egy helyen van minden.

10 megjegyzés:

Zoli írta...

No, én is mindig vágytam egy ilyenre, ma ki is prószálom.

Thx, az infóért.


ps, majd az új ipdokat csekkeld már le hogy hogy sikerültek. (nano, touch) Már ha van a közelben applestore.

Ficzere írta...

en erre telefonom naptarat hasznalom, az is tokeletes es igy nem kell meg egy dolgot figyelni, olvasgatni...

dawe írta...

én csomót kötök a zsebkendőmre.

Ficzere írta...

en nem hordok magammal zsebkendot :(

bAtu írta...

Az ilyen bejegyzéseknél mindig gondolkozom, hogy a másik blogba kéne írni. Az amolyan mindenes, ez meg Amerikás.

Zoli írta...

Remember The Milk-nek van mobilos változata. Ki is próbáltam, tök jó. Nekem akkor így már tényleg minden egy helyen van.

Erről jut eszembe, hogy Sanyi, vegyél iPhonet! Most ezen a kis mobilon is tök nagy élvezet netezni. Bátmikor ha várnom kell csak 2-3 percet is, belököm a google readert és el is van ütve az unalom.

Pace

bAtu írta...

A zajPhone külön téma. Majd (valamikor) jön hozzá bejegyzés.

Egyébként ez az egyik legnagyobb visszahúzóerő: vannak itt arcok, akik vettek ilyet és le se bírnak pattani a telefonról. Még a kocsmában sem. Én meg úgy gondolom már így is túl sokat ülök a gép előtt.

Ficzere írta...

ezért nem árt plusz egy :)
egyébként én, csak azért is, továbbra is ellenzem a zájfónt

bAtu írta...

A "plusz egy" itt mire vonatkozik, Peti?

Ficzere írta...

jó kérdés, amikor írtam még értettem