2008. szeptember 6., szombat

Mojito+


Szokták volt mondani, hogy szegény ember vízzel főz. Na most ezzel egyrészt semmi gond nincs, másrészt én is csak a hónap végén kapom meg az első fizetésemet, ami jogalapot képez arra, hogy valamelyst csórónak érezzem magam.

A múltkor felvetettem a regionális és kultúrális különbségek okozta problémákat, hiányosságokat. Az eredeti Mojito receptje a következőket tartalmazza:

  • 1 db lime
  • 11-12 db mentalevél
  • 1 ek. (barna) cukor
  • 1 marék jég
  • 0.5 dl fehér rum
  • 1.5 dl szóda
Az elkészítéshez egy gyors útmutató az alábbi.




Ezzel ugye az volt a gond, hogy szódát (Club Soda) egyrészt nehéz beszerezni, másrészt viszonylag drága. Ezért úgy döntöttem forradalmasítom a Mojito receptjét, így elkészítettem az amerikai kiadást. Ennek összetevői:

  • 1 db lime
  • 7-8 db mentalevél
  • 1 marék jég
  • 0.5 dl fehér rum
  • 0.33 l sprite
Ezt tegnap este le is teszteltem, az eredmény meglepően jó volt mind íz, mind ár-teljesítmény (itt értsd: teljesítmény = íz) szempontjából. A készítményt elsősorban hesszeléshez és háziíráshoz ajánlom.

3 megjegyzés:

Matyi írta...

dátum a legjobb :) Sanyi a lényeg hogy ízlik-e vag ynem meg hogy a csajok megisszák-e vagy nem:)

Matyi írta...

autóról akarunk hallani!!! de másik bejegyzés mert iszik vagy vezet!!!

Zoli írta...

Megjöttünk Sannnnyyiiii! Holnap munkában végigolvasom az összes kimaradt bejegyzést!!!!