2008. szeptember 10., szerda

Foods & Eating Out


Ma (tegnap) ismét otthon hagytam a szendvicsemet. Lévén, hogy az órám délben volt a Federingill Hallban, nem tudtam együtt kajálni a többiekkel, ezért betértem az alig néhány száz láb távolságra lévő McDonald'sba.

McDonald's

Az itteni Meki nagyjából olyan, amilyennek anno Kareszt lefestette. Lényegesen lepukkantabb a berendezése, mint az otthoniaknak és jobbára egyszerű népek járnak ide. No meg az orvosok, orvosjelöltek. Ugyanis a McDonald's épületét a Vanderbilt Medical Center öleli körbe.



McDonald's a Vandy területén

Az itt kapható kaják zamata nagyjából azonos az otthonival, de talán egy picit még közelebb van a semmilyen és a "már nem érdekel" ízekhez. Ami viszont előnyös, hogy relatíve gyors a kiszolgálás és van sajtburgerük, olcsón.

  • $1 - Sajtburger
  • $1 - Dupla sajtburger

Az árak természetesen adó nélkül értendőek. Ez az árfekvés legyen bármennyire is csábító, a második burgert már nem tudtam megenni. Ergo rászokni se fogok a sajtburgerre.

Megjegyzés: kihajítom a Scribefiret.

5 megjegyzés:

Örs írta...

1: MI az a Scribefire?
2: Adó alatt ÁFA-t értesz? És azzal együtt mennyi az ár?

Zoli írta...

Illetve mennyi az adó arrafelé?

Matyi írta...

Mi is 1 dolcsis duplahamburgert ettünk állandóan, csak én délre be szoktam tolni 4-et. Mega smarties-os fagyi az nagyon király. Az oreosat is érdemes kipróbálni az se rossz. Mondjuk Sanyi a te kicsi eleddel semmi képp se kérj nagyot.

Ficzere írta...

DC-ben 10% volt az afa, de Virginiaban meg mar csak 5%, es ha jol tudom a tobbi helyen is ekorul mozognak az adok. Egyebkent szerintem a mekis kaja nem rosszabb, mint itt, legalabbis amig ott dolgoztam kiprobaltam mindet, es izlettek (igaz en eleg sok mindent megeszek :) ). Meg a kajaldak kinezete, minosege se rosszabb, azt meg eleg sok helyen lattam (nem a mammutos mekihez kell viszonyitani...)

bAtu írta...

A TAX 10% körül van. A $2 után fizettem $0.19 adót.

A Scribefire egy firefox plugin bloggoláshoz. De ahogy fejlesztik, egyre szarabb lesz.