2008. szeptember 9., kedd

Unboxing my First Textbook


Megvettem az első tankönyvemet. Persze Amerikában vagyunk, tehát nem a könyvesboltban, hanem eBayen vásároltam. Ez volt az első tranzakció, amit eBay és PayPal segítségével bonyolítottam le.

Digital Systems Architecture félig kicsomagolva

Az ISBN szám stimmel, a könyv állapotával, a szállítással pedig meg vagyok elégedve. Nagyjából 5 munkanap alatt ért ide Indiából. Szállítással együtt $35.99 volt az ára, ami nyilván sok, de jelentősen olcsóbb, mintha a helyi könyvesboltvan vettem volna meg $88.95 pénzért.

Digital Systems Architecture meztelenül

Hozzá kell tennem, a könyvet nem találtam meg se .torrent, se Kad segítségével. Ez pedig ritka. Nem úgy, mint a házifeladatok, amiket ebből a könyvből kapok.

Szumma szummárum, egy pirospont FizetőPálnak és a digitális öbölnek.

5 megjegyzés:

Matyi írta...

gratula Sanyi akkor ezel szerint mostantól ha utalunk neked valahova zsét akkor jöhetnek 1000-rel az e-bayen rendelt cuccok tőled :)

Zoli írta...

Lényeg, hogy mindent 100 dolláros mp3 lejátszóként küldj! :)

bAtu írta...

?

dawe írta...

Csak nem a SzAr?

bAtu írta...

De az.